Blogia
ESCRIVIM HISTÒRIES

CARTA PER AITANA

Aitana se que no et coneixc molt bé pero també em va donar pena que te n'anares.

Quan vaig arribar a casa vaig pensar que si t'haveres quedat un poc més t'havera conegut millor també quasi em vaig posar a plorarTriste. Aitana quan pugues contesta esta carta.

He fet noves amigues com per exemple Miriam, Alicia...Després també si pots tornar prompte.També et dire una cosa. I es aquesta:

TE QUIERO MUCHO!!!!!!TQMBeso.

No se si m'ajuntes però jo a tu si.

La veritat és que si que he plorat Llorai no vull que te'n vajes però te n'has anat. Jo estic ara ací amb Miriam i Miriam diu el mateix i també:

Aitana des que tu te n'has anat no he fet amigues tu pensaras en Sara. P. i en Sofia.

ESTA CARTA ES TA ESCRITA DE :MIRIAM

I FETA DE:JÚLIA I MIRIAM

TQMTQMTQMTQMTQMTQMTQMTQMTQMTQMTQMTQMTQMTQMLengua fuera


0 comentarios