Blogia
ESCRIVIM HISTÒRIES

AVENTURES A LA CIUTAT DELS MENTIDERS

AVENTURES A LA CIUTAT DELS MENTIDERS

Joan i Enric, eren dos amics de la infància. Durant els últims anys no s’havien vist i un dia van coincidir en un bar. Joan li va preguntar :

-Hola, Enric. Quina alegria! On has estat durant tot este temps?

-Joan, m’alegre molt de vore’t. Si jo et contara… He viatjat per tot el món.

-Doncs, ja em recomanaràs algun lloc per a les vacances!

-Ai! Hi ha una ciutat molt interessant anomenada Vilamentida, a la costa nord de Portugal.

-Gràcies Enric, de segur que hi aniré.

Joan  només van arribar les vacances sense pensar-s’ho dues vegades va decidir anar a Vilamentida. Quan va arribar va veure que l’amic tenia raó, era precios! Li va preguntar a una dona on es trobava la plaça i aquella li va respondre, a la dreta voras  una avinguda, després recte amunt. Ell, agraït, va fer el camí que li va dir la dona però quan va començar va veure que no hi havia res a la dreta,  havia de tirar a l’esquerra,  després no hi havia una avinguda sinò un carreró per on no podia passar un cotxe i a continuació no podia anar amunt havia d’anar avall. Aleshores en compte de trobar la plaça va trobar l’esglesia i així amb tot el que anava preguntant, com el poliesportiu, els museus,…

Al final va trobar a un altre turista com ell i Joan li va preguntar:

-A tú ta passat el mateix que a mi ?

-Que ta passat a tú ?

-Que totes las persones que els pregunte algo em diuen el contrari.

Els dos van començar a parlar i van treure la conclusió de que aquell poble es deia Vilamentida perquè tots els seus habitants deien mentides.

Quan Joan va arribar a casa va cridar a Enric i ja li ho va dir ell, ben dit.

FI.

17 comentarios

Anónimo -

ja teu he dit es una merda empastrada

aninimo -

ai mare avore quan apendras a fer contes

anonimo -

no creges a ningu esta orroros es un asco ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ em donen ganes de plorar¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡xdxdxdxdxdxd

andrea -

esta super xulo !!!!!!!!!

maria -

vale els vostres tambe estan molt guays

Javi -

estic d'acord amb tots està super xula/s

monica bertomeu liñana -

si maria a estat molt xulo el conte avore cuan m'anseñes a fer els contes tan xulos

tomas -

esta molt xulo maria

Mªrtin -

que llarg

SARA B -

ESTA BIEN MARÍA

SERGIO -

qe feo qe va es coña

melisa -

molaa molt mariaaa!!!!! yuuuupi

andrea -

maria es dels no del s

sofia palma sebastia -

maria estan supers guays:)

ALICIA -

Si a mi m'agrdat moltíssim t'ho dic de veritat

sara pardo blanco -

ja ja , jaa !!

El mestre. -

Molt bonic el conte Maria