Blogia
ESCRIVIM HISTÒRIES

UN BARREJAT DE LLENGÜES

UN BARREJAT DE LLENGÜES

Hi havia una vegada  un xiquet que li deien Ximo. Aquest xiquet no sabia combinar molt els llenguatges. Un dia en l’escola li van preguntar:

-On vius, tu?

Ximo respongué:

-"I live" en Barcelona.

El mestre li diu:

-Demà, m’agradaria parlar amb ta mare.

-Val "maestro".

L’endemá va la mare i el mestre li va fer unes preguntes sobre el Ximo i li va dir a la mare que deuria d’apuntar-lo a classes per a parlar bé. L’endema en casa li diu Ximo a la mare:

-Com "te ha ido"?

-Bé. M’ha dit el mestre que t’he d’apuntar a classes orals.

-Però; madre jo no vull!

-Fill et tinc apuntar per a que parles bé.

-Val mare; però solo trhee dias.

-Val, fill!

Passen tres dies i Ximo li diu a s’ha mare:

-Ja sé parlar bé, no em sents?

I així va ser com Ximo va aprendre a parlar bé, i sabia tant que va ensenyar a la seua família i no van tindre més problemes perque  sols li faltava parlar bé alguna vegada quan Ximo li feia una broma al mestre i tots es rien. :) :) i aixi va acabar feliç.

1 comentario

Sara Boronat -

tu si que tens imaginació Melisa