Blogia
ESCRIVIM HISTÒRIES

EL VIATGE BOIG

Hi havia una vegada una família molt nombrosa. Un dia es van reunir i va dir el pare:

-Estem molt cansats ens mereixem unes vacances. Jo estic molt ocupat pel treball i Leonora està molt cansada per cuidar a Sergi que acaba de nàixer.

Jordi, Enric, Rosa, Neus, Aitana, Marta, Sara i Adrià van exclamar a la volta:

-I nosaltres que, estem cansats mos alcem a les 7:00h per anar al cole i acabem a les 5:00.

Adrià el mes menut va exclamar:

-No em cap tanta informació dins del cap necessite un descans!

Rosa la més gran va dir:

-Jo com no em quede al menjador he d'arreplegar a Aitana i Neus i he de fer el dinar. És un lio. No sé cuinar!!!!

Es va armar un rebombori. El pare va exclamar:

-Decidit! Farem unes vacances a Hawai.

Aitana i Neus encara que tenien 8 anys eren les més sabudes i van dir:

-Hawai no. És on es formen els volcans.

El pare va dir que era veritat s'ho va pensar millor i va dir que anirien a Andorra.

Com eren molts fills no tenien massa temps per preparar tot l'equipatge. Van preparar tot el que necessitaven i se'n van anar. Parlant parlant va dir el pare:

-I Sergi? Estâ amb vosaltres ?

-No, no està amb nosaltres pare.

Es van donar compte que no estava i se no tinguern més remei que tornar-se'n.

Al final no van tindre res de vacances. I el pare va suspirar i va dir:

-Ja farem un altre dia les vacances.

 FI.

1 comentario

Sara Boronat -

ay ay ay que bojeria ja,ja,ja,ja,ja,ja.